pelakon cari aku di syurga

Cari Aku Di Syurga ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2019 arahan Shahrulezad Mohameddin dibintangi oleh Aeril Zafrel Janna Nick Mimi Lana dan Duerra Mitilda. Drama ini memulakan tayangan perdana di slot Samarinda TV3 dari 6 Mei 2019 hingga 3 Jun 2019 sepanjang bulan Ramadhan menggantikan Voice Note1.


B O Y 에 있는 Nana Chongsawat님의 핀 한국 배우 연예인 효

Senarai Pelakon Drama Cari Aku Di Syurga Oh Hiburan Anas Aaeril Zafrel yang dibesarkan dikampung hidup dalam suasana kampung manakala Lisa Janna Nick seorang gadis yang serba serbi lengkap mewah sejak kecik.

. Menampilkan Zul Ariffin dan Nelissa Nizam sebagai pelakon utama. Janisa Jalil atau nama sebenarnya Haqeem Hermy merupakan pelakon baru dari Malaysia. Cempaka Amna Syerinie Myra dan adiknya Iman Idham Afieq Shazwan merupakan anak tiri kepada Tuan Khalid.

Pelakon cari aku di syurga JHEAIK siasat video berkaitan khurafat di Gunung Jerai Sanusi berkata demikian ketika ketika ditemui media selepas menghadiri Majlis Mesra Aidilfitri Kementerian Tenaga dan Sumber Asli KeTSA di Dewan al-Hana di sini pada Isnin. Dia Yang Ku Cinta ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2019 adaptasi daripada novel dengan tajuk yang sama karya Indah Hairani arahan Along Kamaluddin dibintangi oleh pelakon baharu Syerinie Myra Sharnaaz Ahmad dan Luqman Hafidz. Berkenalan Di Set Lakonan Pelakon Drama Elly Dan Epit Kini Bergelar Suami Isteri Bagi sesiapa yang mengikuti drama Elly dan Epit yang popular sekitar tahun 2011 hingga 2013 pasti mengenali watak Hujan dan Diana kan Diijabkabul Baru.

Namun apa yang membezakan kedua-dua. Kedua-dua watak ini menyimpan perasaan cinta terhadap watak utama atau hero. Ariel Zafrel Janna Nick Mimi Lana Duerra Mitilda Dalimawati Maria Farida Aishah Atan Muaz Fitri Hun Haqeem WATAK PELAKON Ariel Zafrel sebagai Anas Janna Nick sebagai Lisa Mimi Lana sebagai Mira Duerra Mitilda sebagai Suri Dalimawati sebagai Mak Temah Maria Farida sebagai Rosmah Aishah Atan as Kak Kiah Janda.

TINDAKAN pelakon Sharifah Sakinah memuat naik video dalam tandas dan menulis kapsyen. Kini Janisa Jalil akan muncul dalam drama terbaru berjudul Drama Suamiku Mr Blind yang bakal bersiaran di slot Hypp TV. Namanya kini mula mendapat perhatian orang ramai apabila membuat penampilan pertama lakonannya dalam drama Cari Aku Di Syurga.

Watak antagonis Syakila gadis kampung manis bertudung yang dilakonkan Faye Kusairi dalam 7 Hari Mencintaiku seakan-akan sama dengan watak Mira yang dilakonkan oleh Mimi Lana dalam Cari Aku di Syurga. Instagram missmimilana Twitter missmimilana Drama Lakonan Popular. Drama Tarik Aku Ke Syurga diinspirasikan dari novel Tarik Daku Ke Syurga karya Haitun Kamarazaman.

Pelakon Dan Model Wanita Malaysia Pengasas blancbyml Media Sosial. Bakal menampilkan gandingan Ariel Zafrel Janna Nick dan Mimi Lana. Raksasa Aggregator Malaysia BABABNET.

Biodata Hun Haqeem Pelakon Drama Cari Aku Di Syurga. Syakila Vs Mira. Drama rantaian 28 episod ini diarahkan oleh Malek Rahman bakal menemui penonton di slot Samarinda TV3.

Kisah Cinta 2013 Cinta Jannah 2013 Sekali Aku Jatuh Cinta 2016 Sein Dan Luna 2016 Suamiku Mat Piun 2018 Halalkan Hati Yang Ku Curi 2018 dan Mawar Murni 2018 Cari Aku Di Syurga. Sinopsis Drama Cari Aku Di SyurgaNANTIKAN drama bersiri terbaru berjudul Cari Aku Di Syurga yang bakal disiarkan di slot Samarinda TV3. Tarik Aku Ke Syurga Episod.


Labur 1 Juta Dato Vida Nafi Riak Mahu Capai Taraf Antarabangsa Klip Video Saya Ini Bukan Nak Menunjuk Atau Riak Dengan Kekayaan Tetapi Orang Gambar Artis


12 Artis Malaysia Yang Ada Phd Tapi Sengaja Tak Diceritakan Kepada Umum Nombor 7 Paling Tak Disangka Sangka 1 Najwa Muhyiddin Anak Ke Malaysia Artis Sarjana


Tutkunun Rengi Cari Aku Di Syurga 2019 Malezya Dizisi Kizlar Samara Babalar


Pin On Mv10fakta


Zlxso7m1jjk86m


Pin On Hun


Lirik Lagu Ost Bawa Aku Ke Syurga Hingga Kau Terlupa Daniesh Suffian Lirik Lagu Lagu Lirik


Pin On Korean Actors


Pin On Yang Yang


Tomorrow Choi Soobin Revised Completed Joo Hyuk Handsome Korean Actors Nam Joo Hyuk Wallpaper


Pin On Handsome Korean Actor Singer


Pin On Hun

Comments

Popular posts from this blog

kapan jadwal pemilu 2024

kursus makanan sejuk beku